Door een kapotte graveermachine, dreigde mijn bidons niet.. Toon gehele recensie
Door een kapotte graveermachine, dreigde mijn bidons niet op tijd geleverd te gaan worden. De klantenservice heeft mij uitstekend geholpen en ook een alternatief geboden, waardoor de bidons precies op tijd binnen waren. Goede follow-up, ze zoeken het uit, waar de vertraging in zit en bellen ook daadwerkelijk je terug om uitsluitsel te geven. Bij veel online-bedrijven gebeurt dit niet, zeer frustrerend.
Wij zullen zeker bij jullie terugkomen, indien nodig.
Joey
Ik ben zeer goed geholpen & constant goed up to date geho.. Toon gehele recensie
Ik ben zeer goed geholpen & constant goed up to date gehouden.
Ons interne proces heeft wat lang geduurd maar het team had hier geen problemen mee. Ze waren geduldig en bleven ons pefect helpen na iedere aanpassing
Hans
Zeer vriendelijk personeel en goed overleg met proefdruk... Toon gehele recensie
Zeer vriendelijk personeel en goed overleg met proefdruk. Super snel geregeld. Er werd direct gereageerd. Ik hoop dat jullie dit kunnen blijven volhouden!!
Rick
Via een bekende ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen en.. Toon gehele recensie
Via een bekende ben ik bij dit bedrijf terecht gekomen en ik ben blij verrast over de goede service en de persoonlijke benadering als ook de prijs van de producten.
Absoluut aan te bevelen!